olejek busajana

Koniec z problemami atopii skóry

Niesyty coraz więcej osób boryka się z problemami atopowego zapalenia skóry. Jest to bardzo uciążliwe schorzenia powodujące ogromny dyskomfort. Ponadto atopia jest bardzo trudna w leczeniu Osoby cierpiące na tego typu choroby skóry marzą o tym by mieć znowu gładką i piękną skórę, której nie będą się wstydzić.

Lek dla skóry z atopią.

olejek busajana
Na sklepowo – aptecznych półkach stoi mnóstwo produktów polecanych na problemy ze skórą atopową, Niestety wiele z nich to drogie dermokosmetyki, które nie zawsze pomagają. Jednym z polecanych i wart uwagi jest olejek busajana stosowany w leczeniu łuszczycy czy atopowego zapalenia skóry. Jest on mieszaniną odpowiednio dobranych, olejków, maceratów i wyciągów roślinnych.Składniki istotne dla skóry atopowej olejku busajana:

• olejek z nasion tzw. „łąkowej piany” – o działaniu silnie nawilżająco – zmiękczającym skórę;
  • olej jojoba – bogaty w skwalen wykazujący się właściwościami przeciwbakteryjnymi i przeciwgrzybicznymi oraz w witaminę A i E oraz kwasy tłuszczowe, a także kwas mirystynowy pomocny w chorobach łuszczycy czy atopii skóry;
  • olejek z czarnej porzeczki – bogaty choćby w kwas gamma-linolenowy – GLA, wykazujący działanie kojąco – łagodzące na podrażnienia;
  • olej z ogórecznika lekarskiego, cechujący się właściwościami nawilżająco- łagodzącymi;
  • ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego o działaniu łagodzącym i regenerującym, nawilżającym i przeciwzmarszczkowym;
  • olej ze słodkich migdałów, wzmacniający naczynia krwionośne oraz przeciwzapalny.